Соціально – психологічна служба – це спільна діяльність практичного психолога та соціального педагога.
Якщо людина не знає,
До якого порту вона пливе,
Жоден вітер не буде їй попутним
До якого порту вона пливе,
Жоден вітер не буде їй попутним
Сенека
Аналізуйте свої думки, оскільки ваші думки перетворюються на слова. Ваші слова перетворюються на дії. Ваші дії перетворюються на звички. Ваші звички стають вашим характером. А ваш характер стає вашою долею.
СОЦІАЛЬНИЙ ПЕДАГОГ
Ханькова Зоряна Степанівна
Молодша школа, І поверх, кабінет соціального педагога
Години роботи
Понеділок 9.00-14.00
Вівторок 10.00-15.00
Середа 9.00-14.00
П’ятниця 9.00-14.00
ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ
Молодша школа, ІІ поверх, каб. психолога
Години роботи
Понеділок 9.00-14.00
Вівторок 10.00-15.00
Середа 9.00-14.00
П’ятниця 9.00-14.00
Мета роботи соціально-психологічної служби:
Сприяння розумінню дітьми і молоддю через просвітницьку роботу переваг здорового способу життя, формування принципів здорового способу життя, стимулювання до самостійного й усвідомленого вибору життєвої позиції, визначення шляхів позитивної соціалізації молоді, здобуття знань, умінь і навичок здорового способу життя та відмова від негативної поведінки, виховання та розвиток творчої особистості, гідного громадянина України.
Основним завданням соціально - психологічної служби є:
забезпечення процесу соціалізації учнів у навчально – виховній діяльності, захист їхнього психічного, фізичного, соціального і духовного здоров’я, сприяння педагогічно доцільному і безконфліктному входженню молодої людини у світ дорослих, підготовка до самостійного життя в суспільстві, попередження і педагогічна корекція відхилень розвитку особистості.
Соціально-психологічна служба школи:
- Здійснює психологічний супровід розвитку дитини.
- Визначає психологічну готовність дітей до навчання в школі (діагностична та корекційна робота з дітьми, що виявились не готові до школи).
- Вивчення процесу адаптації першокласників та п’ятикласників до шкільного життя. Профілактична дезадаптація.
- Психологічний супровід розвитку підлітків (діагностика особистісних рис та якостей, особливостей характеру, стимулювання саморозвитку та самовиховання, консультування з особистісних проблем, тематичні бесіди, навчальні заняття, тренінги, психологічна допомога в кризових ситуаціях).
- Допомога в професійному самовизначенні старшокласників.
- Робота з учнями старшого шкільного віку (виявлення психологічної готовності до «дорослого життя»).
- Виявлення «групи ризику» (діти, що мають труднощі в навчанні, поведінці; емоційні розлади). Рекомендації батькам, вчителям, учням.
- Психологічна діагностика важковиховуваності та акцентуації характеру.
- Розробка програм педагогічної та психологічної корекції неадекватної поведінки.
- Профілактика правопорушень.
- Орієнтація учнів на здоровий спосіб життя.
- Попередження суїцидальної поведінки.
- Пошук шляхів оптимізації навчально-виховного процесу.
- Врегулювання конфліктних ситуацій.
- Робота з обдарованими дітьми.
- Робота з дітьми різних категорій (сиротами, напівсиротами, з малозабезпечених сімей, з багатодітних сімей)
Немає коментарів:
Дописати коментар